What's up man, I thought you love me


Somnade tidigt igår, skolan trycker på en förjävligt så att det till slut inte blir helt omöjligt att somna när som helst! Vaknade i vilket fall tidigt idag, med drygt åtta timmars sömn. Det är så det ska vara! Har mysat i soffan hela morgonen med en god varm dryck och ett täcke omsvept mig. Okej, lördag... What's the plans? Ska iväg på klassfest ikväll, skojigt alltså! Har inga andra planer, kanske åker in till stan och kollar, eller möjligtvis Bromma Blocks. Träna, det borde jag verkligen göra. Det blir det! Puss, hörs!


Postat av: Mary

Sv; Tack snälla du! Ja men jag kommer aldrig lägga upp ngt som är äckligt..det finns inte i min värld ;) Alla recept är recept jag själv älskar eller tycker om väldigt mkt!



Det är lite "Elin Kling" över dig måste jag säga..iaf på de bilderna jag kikade på ;) Kram Mary

2012-02-17 @ 20:46:19
URL: http://madebymaryblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

bloglovin

Alice Rydberg, 14 år. Bosatt i Stockholm. Fotografi, mode, musik... Bara en del av mina intressen! Följ mig gärna på bloglovin', klick klick.